Blog

Hier vindt u alles wat onze FJ MINDS willen delen op het gebied van online video. Artikelen, videomarketing tips en de laatste ontwikkelingen van FJ.

FJ. Creative. Digital. Production. sluit zich aan bij Dutch Independents Network

Indy / woensdag 6 juni 2018

De bureauwereld is aan het veranderen. Ik ging in dialoog met Fabian, Jasper en Peter Mulder (oprichter van D.I.N.), over het nieuwe netwerk van specialistische bureaus. Wij bespraken de herconfiguratie van de bureauwereld, de impact van D.I.N. en aansluiting van FJ.

Lees verder

De bureauwereld wordt geherconfigureerd en videomarketing neemt het voortouw

Indy / donderdag 17 mei 2018

Er vindt op dit moment een grote verandering plaats in de bureauwereld. De beurskoers van ”The big four” is de afgelopen maanden gekelderd en alleen diegene die zich kunnen aanpassen, zullen overleven. Er is meer behoefte aan specialisme.
Maar wat betekent dit voor de toekomst?

Lees verder

LinkedIn introduceert video-advertenties

Jasper / donderdag 19 april 2018

In maart maakte product directeur Abhishek Shrivastava van LinkedIn Marketing Solutions bekend dat er een nieuw advertentietype wordt gelanceerd op het zakelijke platform. Hoewel een doorsnee LinkedIn-newsfeed al veel video’s bevat bleven de videoadvertenties tot op heden nog achterwege. Het professionele netwerk van Microsoft introduceert nu een native advertentie-indeling, waarin videoadvertenties als zelfstandige berichten in de feed worden weergegeven.

Lees verder

Een toename van 157% in organische zoekopdrachten door video, dit is het geheim!

Bas / donderdag 29 maart 2018

Voorheen was het nog vrij traditioneel, maar langzamerhand is ook de filmwereld de kracht van videomarketing aan het ontdekken. Een goed voorbeeld is de succesvolle videomarketing campagne voor de film “The Greatest Showman”. Zij adopteerden de video customer journey, een bewezen succesvol onderdeel van videomarketing met verbluffende resultaten!

Lees verder

In samenwerking met Scotch & Soda: 92 Internationale video variaties met verbluffende resultaten

Bas / vrijdag 13 april 2018

De wereld van videomarketing is al enige tijd sterk in ontwikkeling, zonder enkel teken dat dit binnenkort minder wordt. Een belangrijke ontwikkeling is gaande op het gebied van videoformaten. Amsterdams modebedrijf Scotch & Soda begrijpt dit maar al te goed en wilde daarom hun prachtige “From Amsterdam, From Everywhere” videocampagne geschikt maken voor advertenties op zowel YouTube, Facebook en Instagram.

Lees verder
Laad meer