Blog

Hier vindt u alles wat onze FJ MINDS willen delen op het gebied van online video. Artikelen, videomarketing tips en de laatste ontwikkelingen van FJ.

De groep traditionele tv kijkers krimpt: Wat is de toekomst van reclame op tv?

Bas / dinsdag 20 februari 2018

Hoewel tv kijken nog steeds enorm populair is, is het aantal traditionele tv kijkers aan het afnemen. Mensen kiezen er steeds vaker voor om alleen nog maar online content te bekijken. Maar hoe zal tv kijken er in de toekomst aan toe gaan? En wat gaat er veranderen op het gebied van reclame op tv?

Lees verder

Dit betekenen de nieuwste wijzigingen in het YouTube-partnerprogramma voor jouw YouTube kanaal

Indy / donderdag 15 februari 2018

Op 16 januari 2018 zijn er door YouTube nieuwe vereisten voor het deelnemen aan het YouTube-partnerprogramma aangekondigd, dit heeft effect op iedereen met een YouTube kanaal. Het gaat hierbij bijvoorbeeld om eindschermen en kaarten die naar gekoppelde websites linken, maar ook over het advertentiebeleid en de inkomsten die via YouTube te genereren zijn.

Lees verder

6 manieren om de weergavetijd en interactie van je Facebook video’s te verhogen

Indy / dinsdag 13 februari 2018

Voor een groot aantal merken en bedrijven die video inzetten op Facebook is het verhogen van de weergave tijd één van de meest gebruikte doelstellingen, maar hoe krijg je dit voor elkaar?

Lees verder

Alles wat je met YouTube kunt doen naast het bekijken van video’s

Bas / dinsdag 13 februari 2018

Dat YouTube mensen de mogelijkheid geeft om zelf video’s te uploaden en bekijken is voor iedereen wel bekend, maar wist jij dat je naast het bekijken van video’s nog veel meer met YouTube kunt doen?

Lees verder

Zo pas je je merk aan op de laatste multiculturele Google statistieken

Indy / dinsdag 6 februari 2018

Je loopt het risico niet relevant te worden als je hier geen aandacht aan besteedt… De toekomst is multicultureel! De volgende generatie YouTube-gebruikers zal steeds diverser worden en nieuw onderzoek toont aan wat marketeers moeten weten om het diverse en groeiende publiek te bereiken.

Lees verder
Laad meer