BlueBiz – KLM

BlueBiz – Het zakelijke spaarprogramma van KLM

De Doelen
  • Verhogen van de conversie binnen de huidige e-mail marketing strategie
De Aanpak
  • Creatie van een online accountmanager
  • Persoonlijke video
  • Interactieve video
De Resultaten
  • Langere websitebezoeken
  • Persoonlijke ervaring
  • Hogere conversie
De Doelen

Het doel van dit project was om de conversie te verhogen binnen de huidige e-mail marketing strategie van het BlueBiz programma door het bieden van relevante hulp op de juiste momenten, voor de juiste kijker.

De Aanpak

Om het doel van een hogere conversie binnen de huidige e-mail marketing strategie van het BlueBiz programma te behalen heeft FJ een virtuele accountmanager ontwikkeld, die aan de hand van relevante, interactieve video’s op de juiste momenten in de customer journey de hulp biedt met gepersonaliseerde video content.

De Resultaten

De gepersonaliseerde video’s hebben ervoor gezorgd dat de website bezoeken gemiddeld langer zijn, er zijn betere call to action’s ontwikkeld en de ervaring binnen het BlueBiz programma is persoonlijker. Dit is zichtbaar in de resultaten en er zal in de toekomst dan ook zeker meer worden gedaan met online video.

740.146
Vertoningen
800.793
Weergaven
200%
Doorklik percentage
74%
Conversie percentage

Webvideo

BlueBiz Welkom Video (Engelse versie)