Boska Holland

Boska wins 6 Red Dot Design Awards

De Doelen
  • Zorg voor meer awareness bij bestaande klanten en potentiële prospects omtrent het winnen van de zes red dot design awards.
De Aanpak
  • Ludieke en humoristische video campagne met Boska’s award winning product designer Frank Bleeker in de hoofdrol
  • Facebook lookalike audiences
  • 1e, 2e en 3e graads netwerk getarget vanuit LinkedIn
De Resultaten
  • 103.300 uniek bereik
  • 68.793 weergaven
  • 76% volledig bekeken
  • 10% CTR naar landingspagina
De Doelen

Boska Holland Cheesewares® is een traditioneel en innovatief familiebedrijf dat gek is op kaas sinds 1896.

Gedurende vier generaties heeft het bedrijf zich ontwikkeld van een smid tot een ijzerhandel en producent van professionele kaasgereedschappen tot het huidige bedrijf, dat voortdurend nieuwe Cheesewares® ontwikkelt. Tegenwoordig biedt Boska de grootste selectie van hoogwaardige Cheesewares® ter wereld, beschikbaar voor kaasliefhebbers in meer dan 90 landen.

Geweldige ideeën worden geboren in Frank’s brein. Zes van zijn krachtige ontwerpen scoren een Red Dot Award voor Product Design. Een soort ‘Oscar’ onder de designprijzen, toegekend door een deskundige, internationale jury van ontwerpers, professoren en journalisten. Gelauwerd door confetti. Frank is happy!

Om dit succes te vieren bedachten wij een video marketing campagne om meer awareness te creëren onder de doelgroep van Boska Holland.

De Aanpak

In deze video marketing campagne wordt op een ludieke en humoristische manier gevierd dat Frank Bleeker 6 Red Dot Design Awards heeft gewonnen. Dit wordt gevierd door veel confetti en mooie dames die champagne spuiten onder het geluid van euforische muziek en een voice over. De award winnende Boska producten worden ook geshowd door een stel gespierde kerels.

Om de juiste doelgroep te bereiken is er gebruik gemaakt van Facebook lookalike audiences en is er vanuit LinkedIn getarget op eerste, tweede en derdegraads netwerk.

De Resultaten

De video campagne heeft een uniek bereik van 103.300 kijkers gehad en is 68.793 keer bekeken. 76% van kijkers heeft de video van begin tot eind afgespeeld, een hoge kijkers loyaliteit! Van alle kijkers klikte 10% door naar de landingspagina.

103.300
Vertoningen
68.793
Weergaven
10%
Doorklik percentage
Nvt
Conversie percentage

Webvideo

Boska wins 6 Red Dot Design Awards