Justlease

De specialist in private lease

De Doelen
  • Het genereren van awareness
De Aanpak
  • Een online video campagne ingericht op de buyer persona
  • Een animatie video die uitlegt wat Justlease is
  • Een testimonial video die de kijker inspireert met de voordelen van private lease
De Resultaten
  • 70.656 unieke weergaven
  • 140.969 weergaven
  • 94% kijkersloyaliteit
  • Gemiddeld 1% doorklik percentage
De Doelen

Het primaire doel was het verhogen van de awareness van het merk. Justlease wilde de nog onbekende doelgroep bereiken binnen Google Video & YouTube om ze vervolgens in de oriënterende fase de kernwaarden van Justlease te laten ervaren: vrijheid & zekerheid.

De Aanpak

Om te beginnen is de klantreis van onbekend naar oriënterend in kaart gebracht. Hiervoor is een video zoekwoordenonderzoek gedaan waaruit wij het inzicht kregen dat de onbekende doelgroep veel zoekt op ”Wat is private lease”. Aan de hand hiervan is de push&pull strategie ontwikkeld om op basis van het zoekgedrag een relevante video te tonen.

Hiernaast hebben wij een Video Adwords campagne ingericht op de verschillende persona’s, zo wordt er gezorgd dat zij de voordelen van private lease ervaren.

De Resultaten

De campagne heeft meer dan 140 duizend mensen bereikt die de video gemiddeld voor 94% hebben bekeken. Dit is een goed voorbeeld van een sterk stukje relevante content op het goede moment.  Hierdoor heeft Justlease een positieve ervaring van het merk achter weten te laten en heeft de kijker doorgeklikt om meer te weten te komen.

 

70.656
Vertoningen
140.969
Weergaven
1%
Doorklik percentage
nvt
Conversie percentage

Webvideo

Wat is private lease?