Van Helder

De zakelijke energieleverancier

''FJ heeft zich echt in ons verdiept, onze prospositie voor de doelgroep weten te verbeelden en op een mooie manier naar buiten gebracht''

Wessel Lamers, COO
De Doelen
  • Verspreiden van de corporate story
  • 75% kijkers loyaliteit
De Aanpak
  • Produceren van een bijzondere mood video
De Resultaten
  • Mood video gecreëerd met goed bereik
  • Toename kijkersloyaliteit: doel behaald
De Doelen

Wij zorgen ervoor dat bestaande klanten en relaties begrijpen waarom VanHelder dé zakelijke energieleverancier is door de corporate story op een niet cliché manier te verspreiden en hierdoor een hogere kijkers loyaliteit te krijgen.

De Aanpak

Om te zorgen dat Van Helder via het eerstegraads netwerk 75% kijkers loyaliteit bereikt is er een mood video geproduceerd waarin de corporate story op een bijzondere manier verteld wordt. Hierbij is Van Helder op een persoonlijke manier verbeeld die niet cliché is binnen de energiemarkt.

De Resultaten

De kijkers loyaliteit is flink gestegen en de video is zeer goed opgevangen binnen het eerstegraads netwerk. De corporate story is duidelijk, maar toch bijzonder en er zal na dit succes vaker met online video gewerkt worden.

7.000
Vertoningen
11.000
Weergaven
1%
Doorklik percentage
nvt
Conversie percentage

Webvideo

Van Helder - De zakelijke energie leverancier