Leer wat de jonge social media gebruiker écht wilt zien
Inschrijven
Blog / FJ Meeting

Leer wat de jonge social media gebruiker écht wilt zien

Indy / dinsdag 14 november 2017
Leestijd: +/-2 minuten

Leer wat de jonge social media gebruiker écht wilt zien

Op woensdag 22 november vindt de FJ Meeting 4.0 plaats in Amsterdam. Deze inspirerende middag gevuld met videomarketing tips staat in het thema staan van de Video Customer Journey en zal jouw videomarketing kennis naar een nieuw niveau tillen onder begeleiding van Sprout Editor in Chief Remy Ludo Gieling, 4 keynote sprekers en 2 interactieve workshops (meer weten over het programma). Je zult naar huis gaan met een flinke dosis aan Videomarketing kennis, nieuwe inzichten over de Video Customer Journey en een uitgebreider netwerk.

Online video content is booming. Iedereen weet het, iedereen gebruikt het en video is snel onderweg om één van de meest effectieve marketing tactieken te worden. Recent onderzoek van IAB wijst uit dat de ROI van video advertising in 2017 met maar liefst 42% is gestegen en de voorspelling is dat dit het komende jaar verder doorgroeit.

Tim van der Wiel (19) is één van de keynote sprekers dit jaar, hij speelt met zijn bedrijf GoSpooky slim in op deze trend en dit gebeurt niet ongezien!

Na zijn huidige compagnon Liam Tjoa (20) in het mediaveld van Hilversum te hebben ontmoet is GoSpooky van start gegaan als ‘snapchat adviesbureau’ voor bedrijven, Tim en Liam zagen echter al snel dat er weinig van de adviezen terecht kwam. Dus besloten ze om de campagnes zelf op te zetten. Het bedrijf groeide, nu ontwikkeld GoSpooky social media campagnes en -strategieën voor bedrijven en inmiddels mogen ze Albert Heijn, Hema en Lowlands tot hun klanten rekenen.

Naast het onlangs behalen van zijn middelbare school diploma heeft Tim de SAN New Kids on the Block Accent gewonnen en een plek bemachtigt in de Forbes’ 30 under 30 list.

Tijdens de FJ Meeting spreekt Tim over marketing op Snapchat en Instagram verhalen, de do’s en don’ts en wat de jonge social media gebruiker ècht wil zien. ‘Wij nemen bedrijven vooral mee naar de volgende stap: Vertical video en meer user generated content. Bedrijven moeten uit hun comfort zone stappen en hun doelgroep op een andere, creatieve manier aanspreken.’


‘Wij nemen bedrijven vooral mee naar de volgende stap: Vertical video en meer user generated content. Bedrijven moeten uit hun comfort zone stappen en hun doelgroep op een andere, creatieve manier aanspreken.’

Tim van der Wiel, Co-founder en Creative Director GoSpooky

 

 Mis het niet! Bemachtig hier één van de laatste tickets voor 22 november!

Laatste posts