Gardini

Doel: Consumenten online inspireren met betrekking tot de vele mogelijkheden en stijlen voor de tuin, waarbij voor ieder budget wel iets te vinden is.

 

Die commitment zie je ook gewoon terug in het resultaat, de eerste video's gaven al een brede glimlach op mijn gezicht en iedere keer wordt het een stukje beter.

Joost Schravendeel, Gardini

Werkwijze

In samenwerking met lokale tuinders, hoveniers en particulieren visualiseren wij 100 tuinen rondom Boskoop en Waddinxveen. 

Wij maken videocontent waarbij de tuin schitterend in beeld wordt gebracht, sfeerreportages waarbij we de tuin vanuit de beste hoeken vastleggen en wij creëren een virtuele tour in de tuin d.m.v. 360 graden fotografie. Op elk moment is het daardoor mogelijk om virtueel de tuinen binnen te stappen en inspiratie op te doen. Dit alles wordt gekoppeld aan het platform "Gardini" waar de tuinen online te bezichtigen zijn en er direct overgegaan kan worden tot aankopen van specifieke bloemen, planten of ook complete tuinen. Dit kan zelfs vanuit de virtuele tour!

Resultaat

Dit is een recente case waaraan wij werken. Statistieken zijn nog niet beschikbaar. Er is echter reeds al interesse getoond vanuit het buitenland voor dit concept.

"Wij maken gebruik van een breed scala diensten van FJ Producties, foto's, video's en 360graden-foto's (binnenkort ook 360 graden video!). Voor ons werkt het heel goed, zeker nu we een tijdje bezig zijn met een project wordt het ook steeds meer 'hun project'. Die commitment zie je ook gewoon terug in het resultaat, de eerste video's gaven al een brede glimlach op mijn gezicht en iedere keer wordt het een stukje beter. Omdat wij met Gardini veel afhankelijk zijn van het weer (wij moeten content hebben van tuinen) kunnen we helaas pas weer in het voorjaar veel content gaan schieten, daar hebben we echter nu al enorm veel zin in.”

Joost Schravendeel, Gardini

Uw case hier ook bij?

Laat onze FJ Minds u vertellen hoe online video voor uw organisatie ingezet kan worden.