PERSBERICHT: FJ Producties verder als FJ. Creative. Digital. Production.
Blog / Overig

PERSBERICHT: FJ Producties verder als FJ. Creative. Digital. Production.

Jasper / donderdag 28 januari 2016
Leestijd: +/- 2 minuten

Het digitale videobureau smelt onder de nieuwe naam creatie, productie en optimalisatie samen.

De broers Jasper en Fabian Fraikin (21 jaar) begonnen ooit met ‘one-shot videoproducties’, maar creëren inmiddels complete videomarketing-strategieën voor merken en bedrijven in Nederland.

Afgelopen zomer werd Jasper Fraikin nog uitgeroepen tot ‘best presterende Google-fotograaf van Nederland’

‘Inmiddels zijn we met 5 “FJ Minds” en is onze expertise niet meer alleen te vinden bij mij en mijn broer’, stelt Fabian Fraikin, mede-oprichter FJ. ‘We zien dat de vraag naar videocontent nog steeds met de dag toeneemt en wij willen onze klanten daarbij helpen met “always on”-content.’

Jasper Fraikin voegt daaraan toe: De aanpak die wij vaker voor onze klanten inzetten, is dat wij niet enkel de uitvoerende producent zijn, maar juist ook eerder in het proces strategisch adviseren op welke manier videocontent binnen de huidige marketingstrategie geïmplementeerd kan worden. Daarbij kijken wij naar de twee belangrijkste KPI’s: het percentage kijkersloyaliteit en het bereik.

In 2015 is FJ met 30 procent gegroeid en met een verbreding van het aanbod hoopt het bedrijf deze groei door te kunnen zetten. Jasper: We hebben de ambitie om nog beter te worden in het creëren van verhalen voor organisaties. Met als grote doel om in 2025 twee awards te winnen op het filmfestival in Cannes. Maar eerder mag ook.

Laatste posts